Kuna ükski tüdruk pole veel siia enda võistlustest kirjutanud, siis tuleb see viga kiiresti parandada ja meesteklassi analüüsidele võib nüüd vahelduseks ka N18 klassi võistlejate tegemistest lugeda.
Sprint
Sprindi kohta võib öelda esmalt, et oli raske. Tehniliselt mitte, vaid just füüsiliselt, sest rajad oli pehmed ja tõuse palju. Enamus aega saigi kitsastest radadest üles ronida, mis oli minu jaoks päris raske. Kaardi jälgimine sujus enam-vähem: vigu ei tulnud, aga kuna tihti võttis kogu energia võimalikult kiiresti edasiliikumine, siis jäi tehniline pool tagaplaanile ja nii mõneski ristis pidin peatuma.
Sisse tuli ka paar teevalikuviga. Ilmselt kaotasin mõned sekundid teise punkti minekul, kus oleks õigem olnud paremalt minna, ning suurem kaotus tuli neljandasse punkti sõites, kus oleks pidanud kohe tagasi laiale rajale minema, mitte üritama kitsast tõusu pidi üles ronida (kus juhtus veel väga tihe liiklus olema). Kui kuuendas punktis kaotasin Piretile 4sekundit, siis seitsmendasse minekul tegin õige teevaliku, millega võitsin järgmist ligi minutiga. Lõpp oli mõnusalt allamäge ja ka tehnilise poole pealt lihtne, seal probleeme ei tekkinud.
Ei ütleks, et sõiduga rahul olen, sest valede teevalikutega kaotasin üsna palju ning sõita oli ka raske, aga positiivne on see, et vältisin suuremaid vigu. Tasuks siis 1.koht, teist kohta võitsin 40sekundiga.
Tavarada (teekondadest on küll vist raske aru saada selle kaardi järgi :D)
Tavarajast ootasin seda, et viga ei teeks ja suudaks ka füüsiliselt pingutada. Kokkuvõttes võib öelda, et see ei tulnud välja, kuna kümnendasse punkti minekul tuli umbes pooleteiseminutine viga. Juba punktile ligidal olles, lugesin, et esimesest teest vasakule, aga kuna seal oli üks lõige, kust oli juba päris mitu inimest sõitnud ning jälje laiaks ajanud, arvasin ma selle ka tee olevat ja sõitsin suure hooga mäest alla. Siis avastasin, et see küll vist õige tee ei olnud, aga tagasi ka enam ei pööranud (oleks veel kauem aega läinud). Pärast segadushetke sain ma taas sellest toredast mäest üles ronida, kust ma juba eelmine päevgi ukerdanud olin. Sõidu poole pealt võin öelda, et vahel oli küll raske, aga oleks jõudnud kiiremini sõita ja rohkem pingutada. Terve raja sõitsin varuga, et ikka lõpuni välja peaks, aga nüüd saan aru, et vähemalt kaheksanda punkti juures oleks võinud juurde panema hakata, oleks jõudnud küll. Just uisuradade peal, sest paaristõukeid lükkasin ilmselt kogu aeg ikka nii, kuidas jõudsin. Teevalikutega väga ilmselt ei eksinud, kuigi mõned kahtlused on, et teistmoodi oleks paremini saanud (näiteks seitsmendasse paremalt lageda pealt?).
Tavarajalt siis teine koht, kaotust Evelyle natuke üle minuti.
Arvan, et need eestikad olid Rumeeniale mõeldes väga head. Sai piisavalt tõusu võetud, mida ka EMil teha saab. Meeldis tavaraja pikkus, sest mina ei ole Eestis kordagi nii pikal rajal võistelnud (7km) ja see oli hea proov Rumeenia pikaks rajaks (7,8km).
3 comments:
Tubli Daisy!
Tore tõesti, et tüdrukudki sõna võtavad! Julgelt teinekordki!
Kui Eestikate kaardid Rumeeniasse kaasa võtad (või keegi võtab), võin näidata ka samadel etappidel kavalaid lõikeid ja meeste kõige kiiremaid teevalikuid.
Ise sekkusin sprindis kullaheitlusesse just paari õnnestunud shortcut´iga (näiteks sinu sprindiraja 2., 3. ja 6. KP-sse).
Müstiliselt hästi toitis ka teie tavaraja 2.-3. etapil tehtud üsna pikk ca 100-150 meetrine lõige, kus kasutasin algul mäge vältides kõige otsemaid radu ning etapi lõpuosas tulin lõpuks KP-lähedusse raiesmiku nurka läbi metsa praktiliselt otse mööda punkte ühendavat lillat joont. Praktiliselt kõik kaotasid sel etapil üle 30 sekundi (Tarvo küll vaid 24, kuid arvestades tema pühapäevast võimsat sõitu, siis tegelikult temagi).
Meesteklassi tihedas konkurentsis andis see tõesti uskumatut edu, sest üldiselt keegi nii lühikestel etappidel teisi nii suurelt ei suuda võita. Eveniga näiteks tuli seal -32 sekundit ja muide lõpp-tulemustes oligi vahe täpselt 32 sek-i :)
Aga Daisylt muidu head sõidud ja Evelylt ka (kui ta teise päeva võita suutis)! Kahju siis ainult, et tavaraja 10.-sse minnes veidi eksisid. Muide, seda üles minevat rada seal oligi veidi raske märgata, isegi Tarvo tegi tavaraja lõpus seal natuke viga tollest teeotsast mööda sõiduga.
2-3 oli jah lahe lõige, tänu sellele sai klasside N20/21,M16,N18,M45 parima etapiaja matkaja, kes ringi sõites oleks umbes 2 minutit kaotanud. Isegi Maretist kiiremini:))
RR
Post a Comment