28 November 2013

5. päev


Viimased paar päeva on, nagu allpool öeldud, andnud kõvasti lumelisa. Peatreeneri arvamuse kohaselt oleks parem kui seda praegu rohkem juurde ei tuleksJ.
Minu tänane päeva algas korraliku jõu- ning visadusharjutusega. Eesmärk oli jõuda suuskadel läbi tiheda, eile tuisuga sadanud lume LIBLIKANI!(Liblikas OLI meie poolt  enne sadu maja lähedale metsatukka  tallatud väike radadevõrk kus SAI teha kaarditrenni).  Armutu võitluse tulemusena, kus olin ka alla andmas, suutsin  tekitada esimese vao teest  metsatukani. Mööda seda vagu järgnes mulle varsti Raul ja paarikümneminutilise higistamise järel olid paarsada meetrit  ristuvaid suusavagusid metsa alt jälle leitavad.  Seal me siis siblisimegi osa hommiskusest trennist  nagu lumekakud  ja saime jälle tugevamateks suusaorienteerujateks. Siblimise jäädvustas minu Suunto Ambit kaardile huvitava laiguna:
Muide peatreener teeb meil kõige muu kõrvalt  uskumatult hästi süüa!  Minu asi oli täna lauda katta, porgandeid puhastada ja salatit lõikudaJ ja Raul tegi kõigile plov-i . (teise nimega vist pilaff?)

Ilmar

1 comment:

Margus said...

Tere mees! Welcome to suusaorienteerujate ridadesse! Loodan, et porgandid said siis hästi kooritud ja kaardivorm ka liblikate kaasabil areneb (suusa omaga vast probleeme ei ole). Võib-olla saab kunagi kusagil taas jala joonele pandud..